2010. április 20., kedd

Hellóka!

Szeretettel üdvözlök mindenkit, aki bekukkint hozzám! A két ügyes informatikus gyermekem noszogatására indul ez a blogocska. Már el is árultam magam, hogy 2 gyerek(fiú+lány) boldog édesanyja vagyok és egy remek, okos, matektanár felesége.
A két hátgerincműtét után betegnyugdijas és egyben időmilliomos lettem, úgy hogy mostanában bőven van időm fözicskézni. A fakanállal bánni hamar megtanultam, először a könnyebb, egyszerűbb ételeket készítettem el, aztán rendre elkeztem új recepteket is kiprobálni. Probáltam ellesni a két Nagyitól meg Anyukámtól a főzés titkait majd, ezeket kibővítettem szakácskönyvekből meg a világhálóról szerzett receptekkel.
Blogom célja a receptjeim bemutatása, persze képekkel ellátva és ezek kommentálása.
Szivesen várok minden látogatót!

Üdv. Juci

5 megjegyzés:

  1. Szia Juci ! Végtelenül örülök, hogy a blogomban láthatlak. Bevallom őszintén: mindíg örülök egy-egy új olvasómnak, de Neked különösen. Remélem, hogy sok-sok újdonságot fogsz hozni blogodba - lakóhelyedről. Nagyon érdekel.
    Gratullálok a családodhoz, Neked pedig sok-sok sikert a blogíráshoz.
    Hát én itt vagyok :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Először is köszönöm, hogy olvasóm lettél.
    Én is várom receptjeidet :)
    Szép napot Neked és a családnak!
    Üdv. Edith

    VálaszTörlés
  3. Szia Viki! Nagyon boldog voltam hogy, ily hamar felfigyeltél rám. Egyik legjobb és legtartalmasabb gasztróblog a tiéd és nem volt olyan nap, hogy ne kukkincsak be hozzád :)
    Jól esett a bátorítás, mert még kezdő vagyok.


    Szia Edith' Neked is nagyon megörvendtem, a te blogodat is rendszeresen olvasom és köszi, hogy követőm lettél!

    Üdv. Juci

    VálaszTörlés
  4. Én is gratulálok a bloghoz!Jól tették a gyerekek hogy meggyőztek!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Szeretném megköszönni,hogy megtisztelsz a látogatásoddal,én is szívesen fogok itt időzni!
    Üdv:Brigitta

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...