2010. december 17., péntek

Hurrá ! Megjöttek a kalendáriumok !


Hozzám már megjött az ANGYALKA!
Nagy örömömre végre kezembe vehettem az Erdélyi Konyha Kalendáriumot.
Nagyon meg vagyok elégedve, szép színes, tartalmas. Ha az ember kézbe veszi nem jön, hogy letegye. Én is először végigforgattam, megkerestem a saját receptjeimet, aztán komolyan átolvastam szóról-szóra, elejétől-végig.
Nem is tudom mi tetszett a legjobban. A receptek? A fontosabb tudnivalók? A gasztrohoroszkóp? Úgy hiszem, hogy az aranyérmet Hajnalka kapja tőlem. Nagyszerűen állította össze a horoszkópot.
Engedjétek meg, hogy köszönetet mondjak a szerkesztőknek: B. Gyöngyi, B. Dalma, F. Hajnalka, G. Edit, Gy. Ottilia, H.G.Zsuzsa, H. Réka, S. Edith fáradhatatlan munkájukért, és nem utolsó sorban Jánossy Alíznak, a főszerkesztőnek, aki nélkül e könyv nem született volna meg.
Szeretettel ajánlom minden háziasszonynak!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Juci,

    szívből örülünk, hogy megérkeztek a kalendáriumok és, hogy tetszik. Köszönjük az elismerő szavakat és a kedves ajánlást is. Őszintén szólva, mi is tűkön ülünk ezeken a napokon, hogy mindenkihez rendben megérkezzenek a könyvek. (Főszerkesztőként a lányok nevében is mondom, ezért a "fejedelmi többes". :))))

    VálaszTörlés
  2. Végre sikerült megjegyzsét küldenem... pfúúú, nem akart összejönni:-)

    Kedves Juci, lehet, hogy nem hiszed el, de nagyon jól esnek a soraid. A horoszkóp dolog mindig egy kétéltű fegyver, és az emberek valamiért, általában elvetik, jobb esetben meg úgy tesznek, mintha nem is látnák. Pedig azért mindnyájan szeretünk egy kicsit belelapozni, miről is árulkodik a jegyünk:-)

    Szóval nagyon szépen köszönöm, én remélem, másnak is tetszik/tetszeni fog.

    Aliz engedélyével a napokban a blogomra is felrakom majd:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...