2011. február 4., péntek

Házi tejcsokoládé



Karácsonyra vettem egy 1 kg tejport, de csak felét használtam fel. Most nekifogtam csokit főzni. Számtalan receptet átböngésztem a neten, de végül úgy döntöttem maradok a magam kikisérletezett csokireceptemnél.
Hozzávalók: 600 g cukor, 250 g tejpor, 50 g kakaó, 2 dl tej, 80 g vaj.
A cukrot a tejjel egy edényben feltesszük főni 7 percig. Miután levettük a tűzről hozzáadjuk a vajat, amit előzőleg kis kockákra vágtunk, hogy gyorsabban elolvadjon, majd kanalanként hozzákeverjük a megszitált tejport és a kakaót.
A csokimasszát egy celofánnal bélelt tepszibe símítjuk, 24 óra múlva vizes késsel szeleteljük.

14 megjegyzés:

  1. mamaaa,ce bine arata,,,,,de multi ani nu am facut,,,,,dar cred ca acum o sa fac ca mi-ai facut o poftaaaaa,,,,,,,puppp!!!!

    VálaszTörlés
  2. Újabban az én kedvenceimet készíted :-)Nagyon szeretem!Nézz be hozzám, vár rád egy ölelés!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehet ez a csokoládé!!! Kérhetek egy szeletkét.:)

    VálaszTörlés
  4. Hasonlóan készítem én is. Imádjuk nincs is jobb ennél
    Csodásan néz ki

    VálaszTörlés
  5. Megkóstolnám! Nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon szeretjük!!!
    Nagyon jól néz ki!!:)

    VálaszTörlés
  7. Mirela!
    Ani de zile dupa aceasta reteta prepar ciocolata si intodeauna iasa super delicioasa.

    VálaszTörlés
  8. Ottis!
    Kedves vagy. Rohanoook!!

    VálaszTörlés
  9. Gizi!
    Hát az úgy volt, hogy szegény csoki nem érte meg a másnapot, készítés után után pár órára már daraboltuk. Mondom a lányomnak :igyekezzünk mert mintgyárt nem lesz mit fotózni.
    Feltétlenül meg kell ismételnem.

    VálaszTörlés
  10. Bianka!
    Köszönöm, kedves vagy.

    VálaszTörlés
  11. Egycsipet!
    Elhiszem, mert nagyon finom volt... volt...

    VálaszTörlés
  12. Gál Edith!
    Köszöntelek! Örülök, hogy tetszik neked is.

    VálaszTörlés
  13. Juci,mi is nagyon imádjuk,de jó lenne belőle egy szelet:-)

    VálaszTörlés
  14. Sajnálom , rég elfogyott. A gyerekek nagyon szerették!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...