2015. január 13., kedd

Sajtkrémes rántott sonkarudak

                             
    A harmadik hidegtál, amit szilveszterre készítettünk a lányommal, rántott sonkarudak voltak.
Ami a való, én nem szeretek ilyesmivel pepecselni, de most, hogy segítségem is volt, valahogy csak összehoztuk. A receptet az Erdélyi Konyhából írtam ki, már nagyon régen...Egy picit változtattam a recepten, de nem sokat.
Hozzávalók: 20 szelet préselt sonka, 100 g trapista sajt, 2 evk. olaj,  2 evk. liszt, 300 ml tej, só. A panírhoz: liszt, 4 tojás, zsemlemorzsa, só, 500 ml olaj a sütéshez.
Először a sajtmártást készítjük el. Forró olajon a lisztet nagyon picit megpirítjuk, sózzuk, hideg tejet töltünk rá, mad ha sűrűsődni kezd  hozzáadjuk a reszelt sajtot is  és készre főzzük. Kihűtjük.
Előkészítünk 3 tányért: egyikbe lisztet, a másodikba a felvert tojásokat, a harmadikba pedig a zsemlemorzsát tesszük. Veszük a sonkaszeleteket és mindegyik szelet  szélére  egy kiskanál sajtkrémet teszünk, szorosan feltekerjük, majd egyenként bepanírozzuk.(Én duplán paníroztam.) Ha megvagyunk a panírozással  a tálat a sajtrudakkal a jégszékrénybe tesszük kb. 15 percre.
Jégszekrényből kivéve forró olajban hirtelen kisütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...