2016. augusztus 1., hétfő

Marha steak

Végre én is megkóstolhattam az Angus marhasteaket. Mit mondhatok? Össze sem lehet hasonlítani az eddig általam elkészített marhasteakekkel. Ez sokkal finomabb , húsa omlós és porhanyós, egyszerűen abbahagyhatatlan. Igaz egy kicsit drága, de megéri...
Hozzávalók: 300-400 g Angus marhahús. Még: só, bors, olaj meg vaj a sütéshez .
Mivel a húsdarab 4 cm-es vastagságú volt, egy éles késsel vízszintesen kettészeltem. Sóztam borsoztam majd mindkét oldalát olajban 3-3 percig sütöttem. A végén egy-egy kiskanál vajat tettem a hússzeletek tetejére és miután a vajban a húst átforgattam előmelegített tányérra szedtem ki. Pár perc pihentetés után krumplipürével meg kovászos uborkával fogyasztottuk. Mennyei volt!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...