2016. november 10., csütörtök

Párolt disznó szelet rizses krumplival

Ebben a bejegyzésben a köreten van a hangsúly. Megint egy egyszerű, olcsó és gyorsan elkészíthető receptet hoztam. Ez a köret főleg pörköltek meg zaftos sültek kisérője.
Rizses krumpli
Hozzávalók (4 személyre): 6 darab közepes krumpli, 4 evk. rizs, 1 vegetakocka, só, bors, 2 evk. olaj.
A krumplikat meghámozzuk, megmossuk és karikára vágjuk.
A rizset is megmossuk.
Egy tűzálló tálba első rétegként a feldarabolt krumplit tesszük, megszórjuk rizzsel, aztán megint krumpli, rá pedig rizs. Végezzük mindaddig míg van hozzávalónk. 500 ml vízben feloldjuk a vegetakockát, sót is teszünk hozzá és rátöltjük a rizses krumplira.
A tálat előmelegített sütőbe tesszük kb 30 percre. Ha már elfőtt a leve és megpuhult a rizs is meg a krumpli is, kevés olajjal meglocsoljuk és pár percre még visszatesszük pirulni.


4 megjegyzés:

  1. A múltkorában viccelődtem a gyerekekkel, amikor nem vettem ki időben a mélyhűtőből az ebédnek való húst, és kérdezték, hogy akkor mit eszünk, én meg rávágtam, hogy rizses krumplit főzünk. És tessék, nem vicc, tényleg van ilyen kaja. Köszi Juci :)!!

    VálaszTörlés
  2. Istenem annyira egyszerű, hogy szinte szégyellem magam, de olyan finom és ami az igazság gyorsan is elkészül, beteszed a sütőbe és közben addig másra is tudsz koncentrálni. puszi.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...