2017. március 7., kedd

Hagymás krumpli, mint köret(új recept)

     
A hagymás krumplit többféleképpen lehet elkészíteni. Ismerőseim szerint : a krumplit héjában kell megfőzni, ha megfőtt, megpucoljuk, lereszeljük(vagy megtörjük), majd fűszerpaprikás, sós dinsztelt hagymába forgatjuk. Bevallom én is használom ezt a ++módszert++, de csak akkor ha a maradék hideg, főtt krumplit akarom hasznosítani. Most egy új receptet hoztam! Aki ezt a receptet kipróbálja, garantálom, hogy ezentúl, csak így fogja készíteni!
Hozzávalók: 6 szem krumpli, 1 hagyma, só, bors, fűszerpaprika, 1 kisk. sóban eltett darált paprika(amit a pörköltekbe szoktunk tenni), kevés olaj.
A krumplit megpucoljuk, nagyobb kockákra vágjuk, majd sós vízbe  főni tesszük. A hagymát megpucoljuk, ketévágjuk, felszeleteljük, azaz szálára vágjuk. Kevés olajban a felszeletelt hagymát megdinszteljük, hozzáadjuk a sós darált paprikát,ezzel jól lepirítjuk, fűszerezzük borssal, fűszerpaprikával, majd a végén hozzáadjuk a leszűrt, főtt krumplit, óvatosan beleforgatjuk és azonnal tálaljuk.

2 megjegyzés:

  1. Finom lehet ezzel az elkészítéssel is .Bár én annyira szeretem a krumplit hogy bármilyen formában és elkészítéssel boldogan eszem:)

    VálaszTörlés
  2. Bocsi Éva drága, de Korházban voltam...és csak most tudtam válaszolni... Örülök, hogy benéztél és hogy tetszik a recept. Puszi!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...