2017. május 5., péntek

Gombás tojásos tészta

     
Ezt a receptet egy kedves ismerőstől kaptam, akkor nem volt nálam az olvasó szemüvegem, a papírt a zsebembe gyűrtem és ott is felejtettem. Ma, amikor rátaláltam és elolvastam, nagyon megtetszett a recept, rögtön el is készítettem. Férjecském naaagyon értékelte.
     Hozzávalók 2 személyre: 150 g bármilyen főtt tészta, 200 g gomba(kozerv), 2 tojás, 2-3 cikk fokhagyma, 2 evk. olaj, 2 szál zöldhagyma, só, bors, 1 evk. citromlé.
   Egy serpenyőben, a felhevített olajon az apróra vágott fokhagymát megpirítjuk, hozzáadjuk a felszeletelt gombát, azzal is tovább pirítjuk, rátöltjük a felvert tojást,  megszórjuk főtt tésztával, tetszés szerint ízesítjük: sózzuk, borsozzuk, kevés  citromlével locsoljuk és készre sütjük. Tálaláskor apróra vágott zöldhagymát szórunk rá. 

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...